Sidor

torsdag 14 augusti 2014

ERIK-HANNA

Mitt hem har förvandlats till en Zoo.
tidigare på sommaren tog vi hand om en Hamster som hette Tilda - enkelt -    Men.........

Nu har vi blivit med ännu ett djur, eller vad  vi ska kallar hen för. En vandrande pinne, som heter Erik-Hanna.  Den stod där i sin blomma på köksbordet (vad gör man inte för grannsämjans skull) då jag kom hem från Netto.

Hur gör man med ett sådant djur, kan man träna  hen slå kullerbytta
Vad händer om jag glömmer vattna blomman under dessa 6 veckor som hen finns i min vårdnad

En lång stund satt jag och studerade hen igår , hen gillar Jerry Williams eftersom han svänger runt då Jerry sjunger

Undrar om hen gillar att vara ute på gräsmattan för att lyfta på benet?/margareta




1 kommentar:

  1. Haha....de där vandrande pinnarna har funnits i mitt liv också. Sonen hade allt mellan himmel och hav i sitt rum. Ibland hände det att någon rymde ut i övriga lägenheten och det var konstigt att ha en uppstående pinne som stod där och blängde på en från en mattkant någonstans:)

    SvaraRadera